Wednesday, April 13, 2011

isu bengong tp slalu wt hati aku panas...

marahhhh marahhhhh marahhhhh gila2 neh...xsabar nk abes sem sbb aku dh xsabar ngn rumet aku...nmpak sgt aku tgh marah dan dh xbole sabar...tp disebabkan xmo buka mulut sbb bila aku dh mula bercakap dlm keadaan marah aku totally xbole nk control emosi dh..mmg pandai la kan set timing nk bg aku marah sbb isu yg sm...disebabkan emosi aku xbrapa nk sihat neh mmg dgn rasa sng ati nk tulis kt blog.

isu paling simple yg aku rs suma org bole pikiaq logic.bila pinjam barang org tlg la consider tuan dia. isu yg slalu bg aku panas ati dan tros tidoq sbb xmo gadoh ialah bila rumet sendri pinjam kettle tp malas nk mmpoih nk jerang air. im not saying yg aku kisah ank nk guna..guna la semahu mahu nyer sbb xlut pon klau takat nk msk air. bila dok tgu aku ja yg jerang pastu dgn senang ati amek wt minum ditambah plak tros boh dlm bekas dia smpai licin air dlm kettle dan bila aku nk minum terpaksa p jerang blk dan tgu air tu sejuk btol2 annoying oke!!!sgt2 annoying!!!baget ada bibik dlm bilik nie ka ha??oooohhhh aku sgt marah neh...tp still xbuka mulut then mmbebel dlm blog. sgt shit kan??


part pling annoying bila kettle tu kosong aku baget dia rjen nk jerang la..sbb dia nk minum air panas sbgai contoh milo. aku bru nk puji tp bila tgk2 dia jerang btol2 tok 1 cawan..DI ULANG UNTUK 1 CAWAN SAHAJA!!!!!!!!!!!!!!then kosong o tgal jumlah yg sgt sedikit smpai nk reheat blk mmg xbole dh sbb dikuatiri meletop...bila kejadian yg sgt2 annoying berulang berkali kali rs cm nk ckp kt dia P BELI KETTLE SENDIRI BOLE DAK???aku beli pon sbb xmo share dan mnyusahkan org...sila la paham...again aku xckp kt dia tp trus terusan mmbebel dlm blog...


lg 1 sapa wt harta sabun cuci pinggan mangkok aku???mmg mangkok la...skali ngn span2 dia amek..amboi2 aku ltak kt pantry dgn niat xmo kedekot. haishhhh!!!nie rs cm nk bako je blok u5 neh...bru pueh ati aku. gerammmm!!!!!!!klau emosi ngah stabil xde la aku ngamok then tlis blm blog...sbb merungut untuk bnda simple cmneh sgt la childish. sgt x cool oke. dh nk p tido sbb aku dh jerang air. nk tgu air tu sejuk bukan keja aku.





No comments:

Post a Comment