Monday, May 2, 2011

clumsy??its me!

yeahhh..its me. rhushal si clumsy. haishh. suma benda yang aku buat suma kalut. sampai makan pon kalau bole nk tersembur suma nasi tu kua. tu la. makan nk makan. cakap pon nak cakap. buat satu satu bole dak?
haishhh!!wat malu kat orang ja la. xbole bawak p majlis neh. padan muka. kutuk nisa lagi. HAHA. cepat betol balasan aku dapat. kiki.

eh2. nak bagitau. ayu dah pandai berchatting. perghh advance btol budak2 zaman sekarang neh. baru darjah satu. terkejut aku bila dia dh pandai chatting. dulu aku ajar dia main game je kt facebook. sebab dok kalut nak maen game tp rhude xbagi. dia dengan rhude mana berani sebab rhude is the silence killer. thats what the whole family called him. ayu dok dekat ja ngn dia. perangai elok elok dia layan elok elok. mai dok cari pasai, sat ja bdk tu becakap, xsampai 5 minit konpom nanges sbb kena cubit. hehe. nasib la ayu dapat abang mcm tu. kakak doakan ayu redha. HAHA.

tp yang aku pelik. macam mn dia bole tau tu aku??how she can detect that i'm her sister. sbb dia maen fb guna account rhude o account ayah. klau account ayah make sense gak la sbb friends list ayah mmg xramai. tp dia guna account rhude. friends si rhude ramai kot. how she can pick the right kakak??impress kan. HAHA 


mmg aku xcaya nie ayu yang tulis. ingat ayah saja nk bagi aku jeles sebab aku memang suka makan ketam. pastu tros call umah. tanya mak mana ayah ngn rhude. mak cakap dua dua beranak dok tidoq. tanya lg mana ayu??ada dlm bilik rhude. dalam gelap dok maen laptop. haaaa!!!memang sah aku dok chatting ngn ayu. gelak besaq mak aku bila tau aku ngah chat ngn ayu. advance btoi la budak kecik neh. pastu aku pon chat ngn dia guna bahasa baku. rasa cam pelik sbb selalu nyer chatting pakai short form je. bila chat ngn budak kecik neh kena tulis penuh. takot dia xpaham. HAHA. funny sunggoh.


aku pon layan la si budak kecik neh chatting. seronok dia sbb dh pandai baca buku, dh pandai tulis. sampai eja kakak jd kakaka. HAHA


 rhuee, ayu, rhude

3 comments:

  1. hahahaha baca yang ni pn dah leh wat aku imagine ayu cakap camna

    ReplyDelete
  2. kak ruru, balik cuti nnt buat satu acc fb kt dia naaa~hehe

    ReplyDelete
  3. syoo: hahaha..mmg aku gelak gila time chat ngn
    dia. knpom muka bangga sbb dh pandai
    chatting..kiki

    kak juju: mmg niat nk buat satu pon kt dia.
    tp skang dia men game guna acc ayah. xyah wt lg la.bhya. haha

    ReplyDelete