Monday, May 16, 2011

nescafe memang tak bole kawan dengan perot aku..huhu

...asssalamualaikum...


sangat suka dengan bau nescafe tapi cik perot tak suka kawan dengan nescafe. bila bangun pagi celik celik mata rumet bancuh nescafe, rasa sangat syahdu. tambah kalau pagi tu hujan, aroma yang di kuarkan oleh nescafe. WOW!!!. syahdu se syahdu nyer oke. tapi tu la. klau minum memang kena sign contract dengan cik tandas. tak yah open tender dah. HEHE. mau 2 3 kali ulang alik g tandas. konon konon melabur dalam amanah saham berhad. HAHA


like today, stok milo dh abes, so dah tak dak choice. nak kuar g beli milo pon macam tak berbaloi sebab besok dah nak BALIK!!!yeayy!!!suka suka suka. *jom nyanyi lagu balik kampung seround*


macam biasa dok blog walking. everyday mesti baca blog kawan especially blog junior aku. disebabkan dia memang dalam mode tak sabar nak kawen, even calon pon tak dak lagi. secara tak langsung aura bengong dia ter transfer kt aku. aigooo!! mintak mintak la ayah tak baca blog aku. klau tak mampoih. HAHA 


" itu semua angan angan. tp ini bukan. ini kehendak. keinginan hati. kemahuan diri. ini bukan main main. aku jahat. aku teruk. itu belakang. ini ke depan. ini masa depan aku. ini impian aku yang aku mahu jadikan kenyataan. sekali lagi, ini bukan angan angan yang aku cipta untuk sedapkan hati aku "- junior aku -




tak salah mencipta angan angan. sometime angan angan will lead us to fulfill our targets. angan angan yang akan mencorakkan siapa kita di masa depan. use it as our guideline. but, angan angan without efforts will never make our targets come true. sila apply concept neh untuk suma benda. =)
 


















 




 *becakap ngn bulan je x cukup.HAHA*

No comments:

Post a Comment