Monday, July 25, 2011

jom merapu!!!

...assalamualaikum...


tak boleh tidoq!!wuaaa...nie tensen neh. haip haip jangan tensen tensen. ingat doc cakap "awak tak bole tensen. takot nanti system dalaman awak tak sembuh"erkk sapa sapa yang baca neh yang tak tau cita konpom ingat aku sakit mental sebab tak bole tensen. HAHAHA. jangan wisau ye, otak aku alhamdulillah sihat walafiat. sakit lain tu tapi tak mau la cita kat sini. closed friends suma dah di inform. itu pon yang bertanya. kepada yang tak bertanya kabar tu tak mo le cite. takot nanti mereka mereka pulak yang tensen sebab memandai mandai je aku p cita padahal takmo amek tau pon. HEHE


ehem ehem. sakit tekak pulak. pst psstt. ade orang cakap aku cun. hahaha. ermm tu orang pompuan yang cakap on her first day dia mai keja. tu first impression tu. WOW!!! HEHE. pastu a few days after dia cakap macam tu dia p kata aku comel pulak. erkk. bukan ke comel tu khas untuk orang yang tak cun. mesti dia nyesal cakap aku cun pastu p ganti ngn word comel. uhukkk!!!tacing aku..HOHOHO. ahhh takpa takpa. aku assume dia puji aku ikhlas dari hati yang luhur. HAHA.

ehmm*malu malu nak cakap* setiap kali nak g kerja hati aku bunga bunga lahh. HAHAHA. daaa~~~


No comments:

Post a Comment