Sunday, August 28, 2011

best moment ever during my part time job period

...assalamualaikum...


sedar tak sedar tinggal lagi 2 hari umat Islam berpuasa pastu kita suma akan berhari raya. meaning tinggal 2 hari lagi aku kena g kerja pastu tamat sudah khidmat aku kat parkson tu. heyy guys im counting every minutes and second neh sebab tak sabaq dah nak berenti. 


macam macam ragam aku jumpa. macam macam jenis orang aku berkawan. tak kira bangsa dan agama. tua muda. kena ngorat ngan bangla la *hat neh memang tak boleh blah* i've learned a lot within this working period. and today aku kena ngorat ngan budak pompuan yang sangat comel. sangat sangat comel. range umur 3 ke 4 tahun.


tengah aku dok serve customer aku dengar budak kecik mana ntah dok panggil aku "kakak kakak. jumpa pon kakak neh" aku blank sat sebab memang tak kenai langsung. anak sapa la neh kan


dia mai mai kat aku terus salam. siap cium tangan aku lagi tau. bukan sekali tapi berkali kali. agak rempang jugak budak pompuan nie ye. haha. pastu dengar mak dia panggil nama. "zulaikha jom ikot mama cari baju raya jom". oke sebenar nyer budak neh jenis yang suka lari sana sini. so aku ignore kan aje. 


5 minit pastu dia mai balik dekat aku sambil lari lari terus peluk sebelah kaki aku. haa tudiaa mampoih dah. dan aku sangat pelik awat budak neh mesra alam sangat neh. sebab kat orang lain dia tak buat macam tu pon. pastu dia cakap lagi. "kakak kakak, sayang kakak, saaaaayang kakak." sambil dok pelok kaki aku. oke time neh hati aku dah cair. auuuuu.  tak kisah la kenai ka tak budak comel neh. hehe




pastu dia duduk depan aku sambil peluk dua dua kaki. dia kata lagi "cium neh. cium neh" dok tunjuk tunjuk pipi kanan kiri dia. oke aku memang kena cium pipi dia sebab selagi tak cium, dia tak lepas kaki aku. dan budak neh sangat sweettttt!!!!!


gaya dia macam selalu sangat jumpa aku. padahal aku memang tak kenai langsung. hahaha.  



dan sekarang aku tak boleh tidoq sebab dok teringat kat dia. owhh adik jampi apa la adik bagi kat akak neh. haishhh. besok akak kena masuk keja awai.  




p/s: dear adik yang comel, semoga kita berjumpa lagi. =) 

No comments:

Post a Comment