Thursday, May 3, 2012

pre-konvo

...assalamualaikum...

pejam celik pejam celik aku dah nak konvo dah. hari neh dah 2hb tinggal lagi 5 hari lagi.

 yeehhhaaaa!!!

rasa tak sabaq baq hang nak konvo. sebelum neh aku tolong amek jubah orang. so sekarang aku amek untuk diri sendiri. hehehehe.





but the process nak amek jubah tu perghhh. mencabar kesabaran sebab panas nyer JB hari tu agak melampau. dan aku agak kalut nak g amek jubah awal awal sebab takot saiz S abes. HAHA.



tadaaaaa~~~ rupa sebenar jubah aku. besar kan??tu saiz S tu. haha. sian mokG. tuan dia takdak aku buli dia bagi pakai jubah. gambar mokG berdiri tu kat belakang ada od ngn hani. hehe. gemok kan mokG. nak upload gambar aku pakai jubah kena jahit sikit sikit jubah tu dulu. bagi kecik sikit. baru ngammm. haha.

oke. berhenti di sini dulu ya. nak g amek akid kat seri putri. lambat kang ngamok budak tu. kekeke~

No comments:

Post a Comment