Sunday, May 13, 2012

dah konvo!!!

...assalamualaikum...

saya dah konvo. yeayy!!

alhamdulillah.

syukur.

aku happy, mak ayah happy. aku boleh tengok betapa happy nya ayah. betapa happy nya mak. syukur ya Allah sebab memberi kesempatan kepada aku untuk membahagiakan dan mengembirakan ayah dan mak. bagi kedua orang tuaku merasa duduk dalam dewan dengan rasa bangga walaupun anak mereka grad with second class upper not first class degree. aku bersyukur ya Allah sebagai kakak kepada adik adik aku, aku mampu memberikan contoh dan semangat kepada mereka untuk berjaya. tak banyak sikit pon jadilah. aku nak adik adik aku berjaya kalau boleh lagi baik dari aku.

aku bersyukur ya Allah dijodohkan untuk bertemu kawan kawan yang sentiasa ada semasa senang dan susah. dari kecil sampai sekarang aku sentiasa di dampingi kawan kawan yang baik. alhamdulillah.


my strength.

my energy

delivered from SP with love. thanks syoo. 


gambar gambar lain dah upload kat facebook. =)

2 comments: