Saturday, June 23, 2012

germany. yeayy!

...assalamualaikum...

yeahhh. aku menulis dalam keadaan teruja. sekali pandang aku dah tau german menang. di ulang. sekali pandang aku tau german menang!! HAHA. dan time aku menulis, game belom tamat. abeh la greece. 4-1 tu. mana sempat nk kejar beb. lawan dia germany. SUSAH LAHH! teruja betol aku. haha.

aku tak nampak podolski malam neh. tak tau pasaipa. sebab aku tak tengok opening game. konon nak tido awal. siap pesan kat ayah, update result pagi nt. tapi mata tak mau lelap. dan dari pemerhatian tak professional aku, germany saja simpan player hebat hebat sebab muller pon masuk second half. pastu main tukar tukar player. sebab memang dah target menang kot. HE HE.




player pujaan. lucas podolski. >.< 

senyum senyum kejit mata pulopp. kekeke


No comments:

Post a Comment