Saturday, September 8, 2012

stalker

...assalamualaikum...

pernah tak dengar lagu pastu search lirik through internet sebab nak tau tajuk lagu tu apa??ada jenis manusia yang macam neh dan aku pon spesies neh jugaklah. dengar lagu best best tapi tak tau tajuk. buka google search lirik, then tros download.

there's a song, every time aku dengar konpom terimbau kenangan lama. ceeewwaahhhh. haha. jeng jeng jeng *kasi suspen sikit*

tempat practical aku dulu sempoi. sampai bole pasang lagu kuat kuat biaq satu opis dengau. ada sorang senior aku neh keja kat situ, dia suka pasang lagu kuat kuat. kalau lagu yang dia suka tu mau sari dok ulang pasang sampai dia balik.

pastu ada la satu lagu neh aku dengau sedap. sebab dia suka ulang ulang, aku terus ingat dalam otak and nak tanya tajuk lagu rasa macam tak perlu sebab aku boleh search through google just to find out that song's title. bila dah jumpa tulis tajuk dalam note pad. masa tu innocent lagi tak berani nak download kat office takot kantoi so salin la dalam note pad balik keja nak download kat rumah. hehe

and one fine day dia mintak kertas sebab nak tulis apa taktau. sambil dia dok belek belek note pad aku, dia nampak tajuk lagu tu. punya lah kecoh sebab dia cakap lagu tu memang tak kuar kat radio, dia sorang je yang dok layan. terus dia tuduh aku STALKER. dok ulang bagitau orang lain aku stalk dia. nasib baik la time tu tak ramai orang kat office. so aku tenang je la sebab perangai dia memang macam tu, pastu yang ade wawa and 2 3 orang colleague ja. hehe

for the first and the last time aku kena cop stalker. haha. semua sebab lagu neh

and today, accidentally my mp3 played this song. that's why i post this entry. random gila. kekeke~

No comments:

Post a Comment